stratosen_er mamma_ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 svigermor ringte i dag og sa at hun skulle ta med seg to barnebarn og komme til oss i helgen.... forrige helg var min svoger og hans dame her, helgen før var vi hos svigers og helgen før der igjen husker jeg ikke helt, men saken er at jeg føler at jeg og mannen min ikke får nok "alenetid"...vi har en liten gutt på 3mnd som krever sitt, denne uken har han hatt økedager og jeg er ganske sliten...så jeg ble skikkelig lei meg og sur når svigers ringte....det endte med at mannen min ringte tilbake og sa at d igrunn passet dårlig, at vi ville vere litt alene, og at vi trengte det.... men jeg har såå sinnsykt dårlig samvittighet...de kommer likevel da men skal sove på en liten hytte som de har her....med to små barn...og nå er d mørk og vått ute:( føler meg som en skikkelig drittkjerring men d må da vere lov å få vere litt kjærester og bruke litt tid sammen bare vi to også? mannen min jobber innimellom sene kvelder og jeg bruker å glede meg til helg når vi skal vere sammen og så skal d alltid vere noen her...arg... jaja... ble langt dette her men måtte bare lufte meg litt....
melkekua™ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Nei, du skal ikke ha dårlig samvittighet ) alenetid er viktig!
Mayken Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Nei, dårlig samvittighet skal du i hvertfall ikke ha. Men forstår følelsene dine, får lett dårlig samvittighet selv for alt og ingenting. Kos deg med din kjære i helgen, viktig å få vært litt alene iblandt.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Nei du skal heller ha dårlig samvittighet for å ha dårlig samvittighet.. Haha. Ikke tenk så mye på andre hele tiden, dere trenger å slappe av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå