Gå til innhold

HJELP MEG?!EL TEST......

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

nettopp testet med en el test(lest at disse kan slå ut før en evt gravidtest) så måtte prøve dette!! MEN det er en tydelig test strek og en sterkere kontrollstrek?? men det står på br.anv at svakere strek enn kontr.strek betyr ingen LH stigning.... men hva betyr en svak strek når ma "bruker" den som gravid test??er jeg gravid eller skal begge være like sterk om man er gravid også? quik respons sine tester...neste uke. litt usikker pga pergo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?:(

Skrevet

Jeg vet ikke helt egentlig... men jeg tok to el-tester idag, den ene viser STERK teststrek og den andre viste heller svak teststrek.... vet ikke hva jeg skal tro med det? men kan kanskje ha noe med når man tar den??

Skrevet

brukte du den for å finne EL eller graviditet?

Skrevet

Jeg brukte den som graviditetstest:)

Skrevet

ok:) testoman du også?hhihii.... uf var nettopp på do og fikk lyserosa/lysebrunt på papiret!!:( går på pergo første kur men har ikke hørt om at det er vanlig å få tr tidligere enn vanlig...heller forskøvet...skjøner ikke en dritt jeg!! vet du noe om dette her?må vel smøre meg med enda mer tålmodighet nå:( ååå eg eså jæ...lei!!hvis din var like sterk som kontroll streken kan jo det være positivt for deg da:):) håpe

Skrevet

ganske testoman ja!! hehe:p uff, så trist, men det kan jo være spotting da! jeg spottet på onsdag og torsdag, men det gikk over... men nå har jeg fått så sinnsykt vondt i magen, mensmurring på bare høyresiden vel og merke.... jeg skjønner heller ingenting, har ingen erfaring med dette... men tror nok vi bare må vente og vente og vente, desverre!! ja, den var sterkere enn kontrollstrek i morges, men svakere nå... hva kan det bety? Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

fikk en liten blødning i natt og jg:( men sporløst forsvunnet nå????gidd liksom ikke tenke mer på denne pp... antar at den er over og setter kursen på neste:) pergopause denne mnd så kan jo bare håpe...igjen.... vi har prøvd i over ett år! vet mange har prøvd lengre men det føles uansett som om det aldri skal gå dette her:( jeg tror kanskje du kan være gravid hvis den er heelt positiv....hmmm men har jo ikke så greie på de der testene selv.. men ma har jo ikke el om man er gravid så er jo litt underlig at den er positiv da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...