Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, 4+1 uker. Jeg er så redd for å være glad, for å lage planer i hodet mitt. Fordi TENK om det går galt? Jeg er så bekymret...Er det flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 jeg har d akkurat slik som deg. jeg er 7+3 og er livredd for og miste. jeg sliter veldig med angst så får tett oppfølging hos legen. jeg har vært og tatt blodprøve for og se at hcg stiger og får svar på prøvene på onsdag. alle sier til meg at hvis jeg mister er d jo en grunn til d. at kroppen støter ut foster som ikke er leve dyktige, men er ikke så lett. tenker på d hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 "Fint" å lese at jeg ikk er den eneste. Jeg får ingen oppfølging, men jeg har jo akkurat funnet ut at jeg er gravid da. Jeg lurer på om jeg kan få en tidlig UL i uke 6 eller 7 siden jeg er så bekymret? HI
Navychick Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Har vært små engstelig siden 4+2 og nå er jeg 7+4 alt bra så langt tror jeg Men er bekymret jeg og hele tiden. Trøster meg med at det er nesten 85 % sikkert at det går bra:) og det er jo litt
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 jeg spurte om og få tidlig ul siden jeg er så beskymret men d fikk jeg ikke. jeg er også 7+4 i dag.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis dere er bekymret kkan dere bestille en privat Ul, det koster litt, men da får dere i hvert fall se hva som er inni magen deres...hjerte som slår f.eks hvis dere er 6-7 uker på vei. Kanskje det vil roe ned litt? Lykke til:o)
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Hei jenter, Jeg hadde det på samme måte tidligere i svangerskapet.Har vært på innvendig ul og vet ikke helt om den roet meg ned eller om jeg ble mer bekymret. Størrelsen var mindre, og jeg blødde etter ul. Er nå 8+4 (tror jeg) og har bestemt meg for at jeg ikke skal ødelegge noe som skal være hyggelig og fantastisk med å gå rundt å være nervøs! Hopper konsekvent over alle innlegg som snakker om dette temaet, og det kan jo være greit for dere også. Jo flere slike innlegg en leser jo mer usikker blir man. Jenter: Ta vare på denne fantastiske tiden og nyt hver dag!! Ikke gå rundt å bekymre dere for noe som mest sannsynelig ikke skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå