Gå til innhold

3 laaaaaaaaaaaaange timer på Ikea!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk handlet det meste av det vi skulle ha, pluss litt vi ikke visste vi ville ha!

En 3-seter m/ekstra trekk

1 dagseng med madrass

4 store puter til dagseng

Sengeteppe til dagseng

4 sengesett

10 plastkasser

1 stk garderobe

2 store gulvtepper

2 puter til jenterom

2 puter til gutterom

Gulvteppe til jenterom

speil til jenterom

Baderomsinteriør

Diverse kjøkkenutstyr

Tegneblokker og tusjer

Sjokolade og kjöttbullar

kake til far

Og så masse stearinlys. MASSE! Herlig!!!!!

Dermed bestilte vi mat fra Peppes i kveld. Hurra!

Vesla sitter og ser på tv med sin far. Sønnen overnatter hos fetteren. Jeg har "laget" mat (altså ringt Peppe's) :))))))

På mandag kommer snekker og rørlegger til det nye badet nede. Litt spontant dette med oppussing av kjeller, men det blir bare superflott!!!

I kveld skal jeg bare kope foran fjernsynet, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så gøy å få ting i hus. Håper dere får det flott i kjelleren.

Samboern har laget mat her i dag -puttet frosenpizza i ovnen og sjært den opp. Vi gjør det også enkelt i dag.

Skrevet

Veldig deilig å få ting i hus, jeg hadde gruet meg så!! Men det gikk ganske fint. Vesla har far rundt lillefingeren, god smak og er ofte enig med meg ;)))) Dermed ga far seg, gitt!

Ble dyrt, men vi fikk mye for pengene. Og kjelleren kommer til å bli kjempefin. Godt å ha plass nok. Merker at sønnen vår snart er 10, det er plutselig andre behov som melder seg.

Nå er det pizza her, hører jeg. God kveld, storebror & knerten!!!

Skrevet

Takk. god kveld til deg også!!

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Oij, så deili med masse nye ting :)

Å takk for ett tips, nå skal jenta vår få seg speil på rommet :))

ha en fin kveld med pizza :)

Skrevet

Speil på rommet er stas. Pappaen har lovet å henge det opp i morgen når hun har ryddet rommet sitt. Så på sengekanten i kveld sa hun at hun gledet seg til å rydde i morgen. :))) Vi får nå se når morgendagen kommer hehehe

Skrevet

dytter så blond kan oppdatere seg! :))))))))))))

Skrevet

Har lest innlegget nå, måtte lete litt siden det hadde havnet på side 2, hehe... Jeg drømmer om et eget rede for våre gutter som kan fylles av venner når de blir store nok til å dra med venner hjem uten vårt initiativ. Så deilig med kjellerstue,da! Høres ut som velanvendte penger (så lenge dere ga et større beløp til tv-aksjonen *streng med deg!*). Legger du ut bilder av det ferdige resultatet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...