lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Tenke på slikt i gips. Vi har håndavtrykk av lillemor, noe de lagde i barnehagen. Har også av min egen hånd, men den henger hos mamma og pappa ennå.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Har i maling laget tidligere i år, i bhg. Også har vi i keramikk som min tante har ordnet (hun er keramikker), som ble laget da sønnen var ca 3 mnd.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, jeg laga da vesla var ca 2 mnd :-) Har også fotavtrykk i maling fra da hun var 8 dager gammel :-) Av storebroren har vi håndavtrykk i maling fra han var ca tre år. De i barnehagen skrev et fint dikt på den :-)
polarn & pyrene Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Ja. lagde en i gips når hun var 8 uker gammel. Min hånd med hennes hånd inni. Den henger på "barne minne" veggen her i huset.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, har fotavtrykk fra han var ca 3 mnd. Skal gi bort i julegave i år til besteforeldre ôg - tror det blir en høydare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå