lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 til daglig? Vi har ikke vanligvis, men nå har vi en vinflaske som vi kjøpte da vi var på ferie.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, stort sett så har vi det. Drikker ikke mye av det selv, men har en del flasker vi ha fått i gaver osv.. Men syns det kan være godt med en cognac på lørdagskvelden etter sønnen er i seng. Eller et glass med vin til maten en gang iblant..
metaMORfose Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Vi planlegger ikke å ha alkohol i huset, men etter diverse selskaper, reiser og annet, så har vi en del i kjølerommet. Vodka, gin, cognac, Bacardi, vin, øl. Ikke noe vi planlegger, som sagt, men vi har det. Ser ikke noe galt i det, vi drikker heller sjelden.
Raych Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, vi har en del stående etter diverse utenlandsturer. Der står det godt, hehe:) Jeg er avholds og mannen min drikker veeldig sjelden. Kan hende det tas fram noe når vi har besøk, men ofte glemmes det da også.
polarn & pyrene Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Har noe stående i kjelleren ja. Slikt vi har etter reioser og som vi har fått i gave. Blir aldrig til at jeg tar det jeg har, men kjper nytt når vi skal ha noe.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Har alltid vin stående. Også hender det at vi har øl i kjøleskapet. Og en sjelden gang spritdrikker. Er egentlig veldig glad i bananlikør og Pisang Ambon jeg da :-)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Jepp, vi har barskap
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Ja en del faktisk... alt for dårlig til å drikke:) hehe
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har et velfylt barskap ja. Lenge siden jeg har tatt meg en drink nå siden jeg ammer, men synes det er godt med et glass cognac eller whisky innimellom. Hender at det ligger noen øl i kjøleskapet og en sjelden gang deles det en flaske vin til middag eller kveldskos.
Mille** Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, vi har noen vinflasker stående og litt cognac (herregud, skrives det sånn da??). ;o)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 ja, det har vi. sambo samler spesial flasker når han er i utlandet, men de står til pynt i baren:)
blond Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har en del rett og slett fordi vi drikker minimalt. Skjønner egentlig ikke hvor vi har fått det fra... kan være kjekt å ha til smakstilsetting i konfekt, is og visse desserter.
~~DoraDora~~ Skrevet 19. oktober 2008 #13 Skrevet 19. oktober 2008 Har ei flaske Bayleys (har litt i kaffien en sjelden gang, når det er helg). Gubben har ei flaske øl som har ligget der siden sommeren:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #14 Skrevet 19. oktober 2008 Ja vi har stående masse sprit, bailies, en del øl, rusbrus og vin. Vi handler alltid full kvote når vi er ute å reiser. Og når jeg har vært gravid 2 ganger med ikke så lang tid mellom så har det ikke blitt så masse drikking.
konvall Skrevet 19. oktober 2008 #15 Skrevet 19. oktober 2008 Kjøpte to små vinflasker da jeg var på systembolaget i Sverige for to år siden. De står uåpnet i skapet enda. Drikker ikke så meget nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå