Gjest Tale30 Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Vi var på Ultralydklinikken i Oslo i dag for å se babyen i 3D. Jeg har vært spent lenge, men hadde relativt avmålte forventninger for jeg har hørt så mye rart. Opplevelsen overskred all forventning. Hovind var en veldig bra fyr med en utrolig rolig utstråling, noe som fikk både meg og samboer til å føle oss vel. Lokalet var stilig med en stor flatskjerm hvor vi kunne se babyen. Det ble utrolig gode bilder, og det var helt sykt å "møte" babyen for første gang. Fikk jo et visst inntrykk på ordinær UL, men dette var så veldig mye mer ekte på en måte. Vi fikk endelig bekreftet kjønn og det blir en JENTE :) Jeg har visst det hele tiden, men alle har sagt at det blir en gutt grunnet fasong på magen osv, så jeg hadde nesten slått meg til ro med det. Lille Andrea er nå så mye nærmere på en måte når vi har sett henne, fått vite kjønn og kan kalle henne ved navn!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 vel...vær ikke så sikker på jente (snakker av erfaring)
Gjest Tale30 Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Vel, jeg tror faktisk at det stemmer denne gangen. Vi fikk to blinkskuddd midt mellom bena da hun lå i en "bleiestilling" og vi så tydelig at det var kjønnslepper og ingen gutte-kjønnsorgan tilstedeværende. Som han sa. "Dette er 100% en jente, er dette en gutt må dere belage dere på endel kjønnsoperasjoner" Uansett, skulle det være en gutt er han selvfølgelig hjertelig velkommen men med min ekstremt sterke magefølelse siden den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid og de to bildene av kjønnsorganet så tror jeg ikke at det kan slå feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå