♥ McQueen♥ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Har gidd han stikkpile, og den virker en stund før feberen kommer tilbake. Bør jeg oppsøke lege eller ska vi se det an til i morgen? Han har aldri hatt så høy feber før, så jeg er ganske rådvill. Almenntilstanden er ok, bortsett fra at han er kjempe slapp. Men følger noe lunde greit med på ting....
Fullrulle86 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Ring legevakten du å prat med de der så forteller nok de hva du skal gjøre:o)
Gjest -<<- Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Dersom han har 40 i feber ikke så lenge etter å ha fått febernedsettende, er det mer enn grunn god nok til å ringe legevakten og be om råd.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Hvis feberen stiger etter kort tid, så ville jeg ringt legevakta nå. Greit å få råd om hva dere bør gjøre. Kanskje stikkpillen er for svak, aknskej dere også bør bruke ibux, kanskje kalde kluter- det er greit å unngå feberkramper. Så ring! Jeg hadde ikke vært i tvil, så lenge paraceten ikke virker særlig lenge. Lykke til!
♥ McQueen♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Takk for råd. Ringte legevakta og fikk bare beskjed om å følge med han og vekke han 2 hver time ( )i natt og ta tempen på han og sjekke almenntilstanden.. Kan bli en hard natt og ikke minst morgendag, men alt for lille prinsen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå