lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har alltid pizza på lørdagskvelden til barne tv. I dag ble det kjøpepizza, men stort ett lager vi selv.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, vi har som regel det. Noen ganger sammen med sønnen, noen ganger etter han er i seng. Hva vi spiser varierer.
metaMORfose Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Stort sett lørdagspizza her også. Som regel hjemmelaget eller pizza vi bestiller fra Dolly/Peppe's eller andre geniale steder for oss håpløse husmødre! ))
metaMORfose Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 og så har vi alltid milkshake på lørdagskvelden. Mannen min lager herlig milkshake. Det er noe fra barndommen hans, de hadde visst alltid det. Greit for meg, jeg elsker både is og andre godsaker!
Raych Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Her er det stort sett kosemat på lørdagene ja:) Varierer hva vi spiser og når vi spiser. Det går stort sett i Taco, Pizza, Lasagne, Biff + mange varianter av kylling:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har som regel også kosemat i helgene. Men vi har ingenting fast. På lørdagene spiser vi når barna er i seng. Vi har alle grøt litt på ettermiddagen, så dusjer og rydder de i 17 tiden så får de lørdagsgodt og så er det leggetid.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, det har vi.... er noe med kosen i det:)
blond Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Vanligvis ikke. Det kommer helt an på humøret og hva vi har å gjøre i helgen. Har vi lyst på ekstra god middag midt i uken så har vi det. Behovet for lørdagskosemat dukker kanskje opp hos guttene når de blir eldre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå