Gå til innhold

Har dere symaskin og

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere bruke den/gjør dere det?

Jeg hadde en symaskin som jeg hadde arvet etter min bestemor, ikke en spesiellt gammel symaskin, men jeg forstod meg ikke på den, og fikk ikke til å bruke den. Mamma har fått den siden jeg ikke brukte den alikevel.

Men jeg skulle gjerne hatt en maskin til små reperasjoner og slikt. Mamma syr forøvrig heller ikke, så jeg kan ikke gi "småreperasjoner" til henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har symaskin, den er ikke kjempe gammel.. Men det er en helt enkel maskin - så enkel å bruke.. Syr ikke mye, men glad jeg har den.

Skrevet

Syr en del jeg også. Arvet en som duger helt fint. Syr gardiner og puter og sånt.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

nei, men ønsker meg det....

Skrevet

Har en jeg arvet fra mamma stående i kottet. Skulle veldig gjerne brukt den, men sist gang jeg sydde på maskin var på ungdomsskolen. Prøvde å legge opp en bukse etter at jeg flyttet for meg selv med katastrofale følger, og etter det har maskinen fått stå i fred. Har lenge mast på mamma om at hun må ta en helg her og lære meg å sy for jeg har så lyst til å kunne lage enkle klær og sy gardiner og sånt...

Skrevet

Fikk symaskin i 30 årsgave hos mamma, den står enda uåpnet i esken. Var vel det siste jeg ønsket meg egentlig.... ;o)

Skrevet

Ja, arvet en etter min svigermor. Har sydd en del vogntepper, vognposer i fleece, buffer og litt enklere ting. Liker veldig godt å sy, men har ikke alltid like god tid til det... Kunne tenke meg et eget syrom i huset, men har liksom fyllt opp alle rommene med senger og leker... ;o) Kanskje med tiden.... ;o)

Skrevet

Ja, jeg fikk en etter svogeren min si tante da hun døde. Eldgammel maskin, men funker godt! Mamma skal lære meg å sy med den....hehe. Hun er kjempeflink, så hun har tatt all sying hittil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...