Gå til innhold

Barnet lå og gråt i flere minutter i bilen, helt alene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mennesker gjør slikt? Skjønner de på små plasser der de er inne på butikken i ett minutt, men flere minutter? Er de ikke redde for barna sine?

Da lillemor og jeg skulle hjem lå det en lite barn i sete sitt og gråt i nabobilen. Trodde det satt noen der fremme fordi det så slik ut. Festet lillemor i selene og gikk rundt, og ser bilen er tom( bortsett fra det lille barnet). Fikk litt vont i magen og ville vente litt for å se om noen kom. Etter et langt minutt stirrende på et hylskrikende barn, hentet jeg lillemor frem og hun lagde forskjellige rare ansiktsuttrykk og roet babyen litt ned. Etter enda flere lannge minutter fikk jeg nok og skrev ned nr på bilen og gikk inn på kjøpesentret og fikk damen der til å lese opp at det lå et hylskrikende barn i en svart audi nr ....... og at de foresatte måtte hente det. Kunne selvsagt tatt babyen med inn, men bilen var låst.

5-10 minutter er ikke så lenge, men for gråtende barn må det føles som en evighet.. Litt ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt til politiet jeg. Kan jo aldri vite hvor lenge det har ligget slik før du kom.

Skrevet

Det er alt for lenge å forlate ett lite barn i bil ja! Bør jo aller helst unngå å la dem sitte i bilen i det hele tatt. Bra da gav beskjed!

Og også veldig bra at du ikke tok med barnet inn. EN ting hadde vært å åpne bildøren om den var åpen og forsøkt å roe barnet, men å faktisk fjerne det fra bilen helt hadde vært for drøyt. Du hadde også vært helt fremmed for barnet, og IKKE sikkert situasjonen hadde vært så mye bedre ved å være med fremmede mennesker enn å sitte i en kjent bil.

Hadde jeg vært moren hadde jeg klikket alldeles om en totalt fremmed hadde bært barnet med seg inn på senteret....

Skrevet

Hoffda, det hadde jeg faktisk ikke tengt på. Bra den var låst.

Må innrømme jeg også hadde blir sint dersom noen hadde hentet lillemor ut av bilen:)

Skrevet

Ikke alt man vurderer så nøye når man først er i situasjonen ;o)

Men synes du ordnet det på en veldig fin måte sånn som du gjorde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...