Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 i forbindelse med at hodet fester seg? Eller har jeg misforstått...
*Glederseg:) 81* fødeklar Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg spurte min jormor om dette og hun sa at magen til førstegangsgravide ikke behøver å synke så mye fordi livmoren er så spenstig. Likevel kan man føle at det blir lettere å puste når babyen fester seg. Min har sunket litt. Vises ikke så godt men er lettere å puste (er 38+1 i dag) Babyen har vært festet i tre uker.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hodet trenger ikke å feste seg bare fordi magen synker. Men babyen kommer lenger ned i bekkenet. Har hatt magen min veldig høyt hele svangerskapet og for ca 2 uker siden (36 uker på vei) begynte magen å synke, deilig spør du meg:) Men så var jeg på kontroll hos jordmoren noen dager senere og hodet var ikke festet. Igår var jeg hos legen, nå 38 uker på vei, og han mente at nå var hodet festet. Er andregangs og det er ikke så vanlig at hodet fester seg på andregangsfødene før rett før fødsel.
MammanTilKjetil Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Dette er noe jeg også har lurt på.. Er 37 uker i morgen, og magen har enda ikke sunket. Hvertfall ikke som jeg kan se! Men hodet har vært festet en god stund nå.. Så er det slik at alle mager "synker"? For jeg kjenner veldig at det ikke er lenge igjen. Håper jeg greier å holde ham inne hvertfall 1 uke til, så kan han få komme ut.
VenterAdrian Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 jeg er i uke 35 idag faktisk...da jeg var hos JM på anda (34+2) sa hun at småen hadde festet seg...og magen har sunket... nå har smån min ligget med hodet ned siden uke 30 eller noe før.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 her festet han seg i uke 28, men sank ikke før 10 dager før termin,7 før han kom ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå