Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Andre som sitter hjemme i dag når kjærestene deres er ute på byen? Jeg gjør det, er bare lei meg. Synes det er dumt å være gravid noen ganger , du føler deg ikke akuratt sexy når du er 6 mnd gravid. Og er ikke særlig glad når du vet at typen din er der ute å fester på byen, når ikke du kan være med en gang=( Er jo kjempe glad for at vi skal få baby, men synes det er urettferdig noen ganger at jeg går gravid mens han er ute å fester.... Er ikke noen feste menneske men hadde syntes det hadde vært hyggelig å kunne hatt murlighet å gått ut med veninnene dine, men passser deg ikke når man er gravid akuratt.. Uff ble bare vanskelig å forklare dette her:S Tror jeg egentlig er sjalu og det vil jeg ikke være! :=(
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 skjønner veldig godt hva du mener..! jeg hadde det på samme måten:( kryr jo av pene og slanke jenter liksom:/ så det var en liiite koselig følelse:S men jeg sa ifra til han om at jeg ikke likte det,og forklarte han hvordan jeg har/hadde det.. har du prøvd det? typen min respekterer det,og har faktisk ikke gått på byen etter at jeg sa det,fordi han skjønte hvordan det måtte vær for meg sa han.. uten at jeg på noen som helst måte nekta han og gå ut!) du kan jo lufte tanken og høre hva han sier i det minste? han og kompisene (+noen venninner av deg??) kan vell ha en hjemmekveld med dere eller med noen som dere kjenner,og drikke øl vell? så kan jo du få være med på det også om du vil:)
VinterSol+2 Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 første gang jeg var gravid (dette er andre gangen) var for to år siden. mannen min studerte i skottland da, og jeg bodde alene i en by der jeg ikke kjente noen. jeg fant ut at jeg enten kunne sitte hjemme og sture, eller dra ut og finne på ting! feks meldte jeg meg frivillig til å stå dørvakt/være i garderoben på standupshow og jeg reiste rundt og besøkte folk og ble kjent med nye mennesker. jeg har aldri hatt noe behov for å drikke for å være ute da, jeg drikker svært lite. så utelivet ble ikke så annerledes. og jeg fikk masse positive tilbakemeldinger på at jeg var med på ting.joda, noen dager bare lå jeg på sofaen og var trøtt og sur også. hehe. sikkert masse innlegg her inne om det. men jeg fikk mest ut av å være med på ting! Jeg fikk reist litt, -besøkte mannen min i skottland, og svigerforeldrene mine i kina, jeg var med på kurs og seminarer -alt etter hva formen tillot. Hvorfor skal en ikke kunne dra ut og danse når en er gravid? er bare å drikke iste i stedenfor å drikke alkohol! i grunn er det ganske deilig! og mannen min.. han innrømte etterhvert at han syns det var dritsexy når jeg pyntet meg og ble med på ting.. hehe. Nå derimot, må en av oss sitte hjemme, side vi har ei lita tulle på ett år som må passes på likevel. Mannen min er ute med gutta i kveld, men jeg unner han det masse. Jeg er så trøtt og kvalm om dagen, at jeg har det best her i sofaen likevel.. hehe. og har han det litt gøy ute, så er han mye hyggeligere på hjemmebane også:-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jaaa.. Sambo er ute på byen.. Igrunn så maste jeg om at han skulle gå ut med kompiser, men når alt kommer til alt hadde jeg sinnsykt lyst til å være med!! Lengter etter å være sosial, men samtidig tenkte jeg det kom til å bli skikkelig slitsomt å henge med masse fulle folk som skal spør 100ganger om magen (og kommentere hvor stor den er) og jeg føler meg jo ikke akkurat så lekker med min urene hud heller.. Jeg unner mannen å være ute, men jeg har faktisk "forbannet" magen litt, for akkurat denne eventen har jeg sinnsykt lyst å få med meg (Oktoberfest!)
En liten familie på tre:-) Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 ÅÅÅ jeg skjønner sååå godt hvordan du har det!! Samboeren min har vært ut både i går og i dag.... Han vil jo ha med meg, men jeg orker ikke. Føler meg ikke i form, ufresh, usosial og liker ikke når alle skal ta meg på magen osv. Jeg er ikke meg selv som gravid!! Myyyye mer sjalu og myyyyye mindre sosial enn vanlig. En gang i mellom slår jg ut håret og blir med, og det er veldig koslelig. Men da må jeg føle for det;-) Det er lett for mange å si at man skal være med på ting og ikke sitte hjemme. og jeg tenkte alltid før jeg ble gravid at jeg skulle være med på alt selv om jeg hadde en liten en i magen. Men det ble ikke sånn desverre:-( Veldig individuelt hva man føler for og orker! Ønsker deg bare masse lykke til og håper du ikke er alt for lei deg!! Kos deg med en morsom film og noe god mat:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hei jenter takk for mange fine oppmuntrende svar=) Sitter jo oppe får ikke sove så lenge han er ute, snakket med han før i kveld han begynte å bli litt beruset, liker det ikke=( men får det vel hyggeligere når han er ute å koser seg... Bare synes det er dumt når det er like mye hans unge at han kan gjøre ting og ikke jeg hvis dere skjønner.. Er bare mange hormoner i kroppen som kommer ut en gang i blandt..... Stoor nattaklem
rigmora Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Hei. Jeg skjønner godt at du er litt lei deg. For min egen del er jeg ganske "streng" på det området. Synes at jeg gjør samboeren min er stor tjeneste ved å bære på hans barn, så det minste han kan gjøre er å oppmuntre meg og være sammen med meg, så han drar ikke ut på byn. Vi gjør heller ting som å se kino, spiser med vennepar osv. Ting hvor alkohol ikke er så viktig. Har diskutert denne problemstillingen med mange av venninnene mine og vet det er store uenigheter her...men jeg synes det er mest riktig at han oppfører seg litt gravid han også, for vi er jo sammen om dette!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå