Gå til innhold

tenner dere masse lys?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hver dag, men når vi skal kose oss gjør jeg det. Når barna er i seng helst for de er så små at jeg er redd de skal brenne seg.

Skrevet

Vi tenner endel i adventstiden. Begynner litt innimellom nå når det er mørkt om kveldene.

Skrevet

Vi tenner litt lys, men burde absolut vært flinkere.. For det er kjempe koselig når det er mørkt ute, og masse levende lys inne..

Skrevet

Vi brenner mye stearinlys. Som regel telys og kubbelys. Mellom 15 og 20 lys til vanlig, ja. Enda flere når vi har selskap eller koser oss ekstra. For ikke å snakke om i julen :)))

Det skaper så god stemning med stearinlys, og stua vår er så stor at det ikke blir uutholdelig varmt heller.

Vi brenner også alltid lys når vi er samlet rundt matbordet, og sånn har det vært siden barna var små. Vi brenner i slike "glass" til te-lys.

Skrevet

Ja, når ungene har lagt seg (spesielt minsten) så dimmer jeg lysene i stua og tenner t-lys og kubbelys rundt omkring. Kjempekos med levende lys. :o)

Skrevet

Er så pysete når det gjelder levende lys så det er ikke ofte. Av og til hvis vi skal gjøre litt ekstra ut av middagen. Men pusene er titt og ofte oppom stuebordet og jeg hadde fått fnatt av å måtte passe på at de ikke sveipet halen inn i flammen :(

Men det er veldig pent når det er høst og mørkt ute, å ha masse levende lys i huset.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jepp, masse lys :)

Skrevet

Tenner alltid et lys på bordet på kvelden. Det er med glass rundt...

Skrevet

ja, elsker å tenne lys på kvelden:)

Skrevet

Tenner masse stearinlys, telys, kubbelys og vanlige. Er så koselig nå når det er mørkt.. Tenner også lys om morgenen når vi spiser frokost nå når det er mørkt.. Tenner lys selv om barna er oppe, de liker å gå å blåse de ut da..Men de har lært at de kan brenne seg på de, og at man ikke leker med ild..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...