Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det taco!!! Leeenge siden sist,så gleder meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaaner ikke, så tar gjerne i mot noen gode idèer :)

Skrevet

Biff

Skrevet

Her blir det en selvkomponert kyllingsuppe som jeg syns er super god, sammen med nybakt langpannebrød/ruter, som står til heving akkurat nå.. :)

Mmmmm.. Suppe er bare så godt når det er høst. :)

Skrevet

Var ute igår, så skal ha en real gammeldags "dagen derpå mat" har akkurat bestillt hamburger tallerken :D nam nam...

Skrevet

hjemme bakt pizza..

Skrevet

Biff og bakt potet(fast på lørdager)

Etter ungene er i seng

Skrevet

Elggryte med sjalottløk, kantareller og rømme i!

Skrevet

Pasta med hjemmelaget pastasaus. Tok 5-6 timer for at den skulle være god,så får virkelig nyte den nå.

Skrevet

jeg spiste kylling,ris, salat og sweet chilli saus og gutta spiste kylling og potetstapp:)

nå er d lørdagsgodt og tv kos før bading,sang og legging:)

Skrevet

Har spist noe så uorginalt som omelett med pølse og steinovnsbakt landbrød til middag sammen med familien.

Etterpå skal jeg og RosaPappa ha asparges stekt med parmaskinke, lettbakt i ovn. Avokado med reker og slikt samt entecote med pommesfrittes og grønnsaker, røvindssaus og rødvin på flaske;)

Skrevet

Vi skal også ha taco! Gleder meg, lenge siden sist. Sambo synes det er så mye mas fordi det må lages "mens man spiser".., men nå har jeg bestemt at vi skal ha.. :o) Har blitt nedstemt siste to lørdagene så nå satte jeg foten ned.. he he...

Skrevet

her blir det biff ( hvertfall til min kjære og snuppa- jeg er dårlig og klarer ikke spise det), men potetbåter, salat og saus:)

Skrevet

Vi har spist biff med ratatoille (jada, jeg har nok skrevet det feil, men jeg husker aldri hvordan det skrives, eller uttales for den sags skyld...) og ris.

Skrevet

Vi skal ut å spise, feire bursdagen min som er på mandag, bare meg og sambo!!

GLEDER MEG! Blir deilig med en kveld "fri"!!!

<3

Blir forresten biff, så BIG HORN!!

MMMMM!

Skrevet

Vi skal ha biff med fløtegratinerte poteter, peppersaus, babygulerøtter og brokoli. Må bare få de små i seng først:)

Skrevet

Har spist bakt potet med tacokjøttdeig, rømme, ost og mais;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...