Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 har de på seg klærne selv? mamma ble så sint i dag fordi jeg ikke hjalp henne med å ha på henne... men hun vil jo selv å greier det mere enn gjerne ..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 gutten min på 5,5 år klær på seg selv, og det har han gjort i 1 år nå.... hjelper han kun når vi har det travelt, men det er ikke så ofte.... syns man bør greie det selv fra 5 års alderen...
blond Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Mulig at hjernen min er treg, men hva var spørsmålet? Om 6-åringen min kan kle seg selv?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Både gutten min på 6 og jenta mi på 4 år kler på seg selv. Får selvfølgelig hjelp om de trenger det til knapper glidelåser og andre slike ting. Men klarer stort sett alt selv. Har oppfordret dem til å kle lære å kle seg selv. Jenta ble mye fortere klar for dette enn gutten fordi han ikke gadd, han syntes det var greit vi gjorde det. Mens jenta likte og liker og pynte seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå