blond Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Har brukt lange tider her på bam i dag og rundt omkring på diverse nettsteder. Jeg venter på mannen min som kommer flere timer senere enn jeg trodde han skulle. Det er så kjedelig å vente og jeg får ikke lyst til å gjøre noe annet enn å skravle med dere. Timene har snirklet seg av gårde, men de har i det minste blitt borte. Hva har dere gjort i dag?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 ja, noe av det kjedligste som fins er å vente på noen som skulle ha kommet....) Vi har vært ute i hele dag, raket løv for 4. gang denne høsten, men tror det var siste... så har vi paket ned trampolinen og montert varmepumpe, så dagen går jo...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 vært på ikea...å nå koser jeg å barna oss..venter på samboern komme hjem. skal bake pizza da =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Vi sov hos svigers i natt, dro vel derfra i 10 tida. Når vi kom hjem lekte vi litt inne. Sambo og storesøster samlet sauene, så var vi alle i fjøset og sorterte sauer og ga de mat. Nå har barna fått kvelds, dusjet og spiser lørdagsgodt i fanget til far =) Når de er i seng om 1 1/2 - 2 timer skal vi ha pizza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå