Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to ukene har de ytre kjønnsleppene vært veldig ømme og nesten litt vonde. Begynte med å bare være om natta eller hvis jeg hadde liggi nedpå litt, men nå er det nesten hele tida. Er det noe noen andre også har? Er førstegangs og føler meg litt grønn her, hehe. Regner egentlig med at det er pga. den økte blodmengden og at underlivet "forbreder" seg til det som skal skje, men det føles nesten som om jeg er støl eller forslått der nede! Ingen god følelse...

er forresten 28+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likt som deg, men ikke hele tiden. Men mesteparten av dagen kjennes det ømt og ubehagelig ut...

Merker det ekstra godt hvis jeg har sittet/ligget lenge å reiser meg opp.

Da blir det kjempetrykk nedentil.

Syns også det er veldig ubehagelig, men ikke direkte vondt.

Jeg tenker også som deg, at det er npe pga økt blodmengde osv. Men har egentlig ikke peiling, er også førstegangs :)

Jeg er 33 uker på vei, denn "tilstanden" kome vell for 2-3 uker siden hos meg.

Skrevet

Hehe, det skal ikke være lite man går å føler på og tenker på under graviditeten nei :) Men greit å vite at det hvertfall er en til der ute som har det sånn!

Skrevet

Jeg har hatt dette lenge - litt til og fra hvor vondt og hvor mye det har vært. Jeg spurte både lege og jordmor, og så lenge det ikke er rødt i tillegg til hovent er det nok bare blodgjennomstrømminga som øker og som er litt plagsomt. (Som om vi klarer å se etter selv :-)) Jordmor nevnte også noe om åreknuter der nede, men det ordner seg når magen blir borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...