Mockanin Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har ikke verdens beste økonomi, men gjør det vi kan for å få det til å gå rundt. Nå MÅ vi ha bilen hans på verkstedet pga. av en ulyd som bare blir verre og verre. Og att på til så finner vaskemaskinen ut at den skal bli vrang også. Den er gammal og er vel egentlig 1 år på "overtid" etter den levetiden jeg fikk oppgitt når jeg kjøpte den. I alle fall så har den bestemt seg for at den skal lage rabalder og bråk når den er i bruk. Jeg har sjekket den for ting og tang innvendig men finner ikke noe noen steder. Ikke er det noe vits i ha reperatør på den heller siden den er så gammel. Nå er mannen på vei til elkjøp sammen med en kompis for å kjøpe ny. Kan ikke vente med det heller for skittentøyet har hopet seg opp her i gården denne uka her. Hva blir det neste mon tro?
pinglo Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Kjøleskapet. Heldigvis så fungerer alt som det skal hjemme hos oss, enda.. Eller, komfyren skulle vært bytta ut.. Men så er det den derre økonomien då..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jupp, neste blir kjøleskapet også står oppvaskmaskinen for tur. Og når endelig alle hvitevarene er byttet ut, så ryker bilen igjen!! Også er det støvsugeren, tven osv osv... Det er bare så typisk!!
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 MEn hvorfor i alledager dra på Elkjøp dersom dere har dårlig råd? Hva med Finn? Kan gjerne få kjøpe vaskemaskin av meg, men jeg bor nok litt langt unna...
Mockanin Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Fant en forholdsvis "rimelig" vaskemaskin på Elkjøp. Enkelte ting tør jeg ikke kjøpe på Finn. Hva slags garanti har man for at den vaskemaskinen man kjøper der ikke er ødelagt eller snart blir ødelagt? Enkelte ting kjøper jeg gjerne på Finn og selger også ting der når det er noe vi skal kvitte oss med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå