h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Vist dere måtte nevne bare en matrett? hva er favoritten til barna deres, og deg selv? Gutten 5,5 år: hamburger i brød Jenta 7 år: Kokt torsk med potet og smeltet smør min: biff med bakt potet...
blond Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Eldste: "pizza" dvs tacolefse med rømme, mais, ananas, paprika og ost Minste: rent kjøtt eller fisk Jeg: Vet ikke helt, men det som frister nå er focaccia med soltørka tomater, fetaost og grovt salt med ulike dip til
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Foccaccia har jeg aldri prøvd, hva er det egnentlig?
blond Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Brød i langpanne som oftest av fint hvetemel. Deigen har groper i seg og man heller olivenolje over. Man presser ønsket fyll ned i deigen slik at det blir groper. I noen bakerier deler de focacciaen på langs og har på forskjellig pålegg og grønnsaker, men jeg synes det er best med dip til.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 hun på 6år : pasta babyen 7 mnd pupp jeg : biff m tilbehør
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Storesøster: pølse lillebror: pølse og makaroni grateng mamma: pizzabakeren (skal det være noe jeg lager selv må det være lasagne) sambo: pinnekjøtt
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Eldstemann: pannekaker Lillemor: kjøttkaker, poteter og makaroni med brun saus. Meg: Kylling, ris og bretagne kyllingsaus.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Største : Pizza minste : Hvitost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå