Gå til innhold

Babysang


Gem76

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen av dere som har begynt med babysang? Jeg tenkte meg i vei neste onsdag, Junior er da 9 uker- tror dere han vil ha noe ut av det? Han sover jo masse på formiddagen, men jeg håper han er våken litt av tiden vi er der:)

 

Supert om flere Trondheimsjenter med baby hiver seg med: Jeg skal dra på den på Lade, på KA senteret rett ovenfor Bunnprisen, og det starter kl 11. Står at man skal ta med seg matpakke, så jeg får vel smøre noen skiver da:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg lurer litt på det samme:) Lillegutt er 9 uker også. De begynner jo å bli litt mer våkne nå, og lillegutt her er i allefall glad i musikk. Tar sikkert ikke noe skade av det i allefall:) Eneste som kan skje er at han sovner...

Vi har tenkt å gå på babysang på Bakklandets Bo- og omsorgssenter (tror jeg det var), torsdager kl.11. Men kanskje vi dukker opp på KA senteret engang også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått på babysang fra vesla var 10 uker. Hun har elsker det fra første stund. Veldig artig både for meg og henne. Så anbefaler absolutt at dere prøver det allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår var 9 uker på mandag, jeg har lenge sunget "hjulene på bussen" flere ganger for underholning, og det virker som m det er moro...

jeg synger også "trollmor" når jeg legger henne, så hun skal skjønne at det er natta!!!

babyer liker rutiner!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...