Doxy *mama* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Fikk nettopp høre at en venninne av meg traff exsamboeren min på fylla i storbyen... Han hadde faktisk sagt hei, deg kjenner jeg, og gitt seg i å prate til henne (de kjenner hverandre knapt). Hun ble så satt ut at hun bare slengte noe dritt til ham og gå sin vei, og han hadde vist blitt veldig fornærmet på det... Hva hadde han forventet?? Her sitter jeg alene, med regninger han lovde å betale, og en baby som snart skal fødes og som jeg skal oppdra alene. Mens han har gått rundt og sytet over hvor fælt han har det, hvor vanskelig alt var blitt, at han måtte flytte til en annen by fordi han ikke orket se meg og gitt alle intrykket av at jeg er den store stygge ulven...bla bla bla. Jada, var sikkert min feil at han behandlet meg som dritt og nedprioriterte meg og magen hele tida vi bodde sammen og jeg var gravid. Unnskyld meg for at jeg ble deprimert over ting du sa og gjorde. Beklager så mye for at vi ble ENIGE om at å flytte fra hverandre var til det beste. Sorry for at du valgte å plutselig stikke av og flytte til en annen by og ikke engang si ifra! Kjenner jeg blir provosert. Kjenner at jeg ønsker at han bare skal ryke og reise. Det kan umulig finnes et gram ansvarsfølelse i den stakkars ynkelige fyren.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 åh buhu så synd det er på deg da..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg føler i allefall med deg Doxy. Her går vi gjennom en forandring som ikke kan sammenlignes med noe annet. Etter forandingen kommer ansvaret men selvfølgelig også gledene. Menn som klarer å distansere seg totalt fra dette, for så å slenge dritt om bm (barnetsmor) har ikke mye sympati hos meg. Flott at du har ei god venninne som faktisk tør å si i fra. Jeg har akkurat gått igjennom et svangerskap og en fødsel alene. Det var noe jeg ikke unner min verste fiende. Men jeg må si at det faktisk var verdt det da jeg ble litt kjent med Mini.
Doxy *mama* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Takk fint å vite at flere vet hordan det føles... tror at den dagen tente jeg ekstra, siden jeg har ødelagt ryggen, og har det ganske så vondt enten jeg ligger, sitter, står el går.. Så da hjalp det ikke å ta bf i et par saftige løgner heller. SYND FOR HAM! Jeg koser meg med magen istede <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå