♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Fått sann brev fra Kreftregisteret at det er over 3 år siden sist celleprøve. Men så er jo jeg gravid igjen, kan legen ta det nå da? Har legetime til 1. svangerskapskontroll i november- men ble bare så usikker på om de kan ta det da.
melkekua™ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg tok det ved min første svangerskapkontroll når jeg gikk gravid med lillegutt, så det er ikke noe problem ;o)
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg ville ventet til etter svangerskapet. Tok celleprøve med nr 1 og blødde som en gris et døgn etterpå. Veldig ubehagelig opplebvelse. Med de 2 andre har jeg ikke tatt prøve under sv.skapet og jeg har lest at mange har sluttet med det nettopp pga blødninger, samt sansynlighet for dårlig celleprøve.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg tok både celleprøve og biopsi ( da blør du da!) når jeg gikk gravid sist. Grunnen til at man blir slik er jo fordi man er mer "blodfyllt" når man er gravid, ikke fordi det er mer farlig. Jag tok prøvene med gynekolog, regner med han vet hva han gjør. Du kan jo høre med legen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå