Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg får kviser fortere enn jeg klarer å telle de.. og noen ser ut som store stikk.. blir gal av dette! Flere som sliter med dette? Og noen som vet hva som hjelper?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har også.. Skikkelig irriterende og vonde er de også.... Jeg prøver å drikke masse vann, spise frukt og grønt samt rense med ansiktsvann og en fuktighetskrem (vanlig spenol, har ingen god erfaring med dyre hudkremer men å tilføre fuktighet er viktig.) med håp om at dette vil hjelp. Det er vel så masse hormoner i sving så det kommer seg forhåpentlig når hormonene får "stabilisert seg
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Ja samme her, jeg bruker en aloe vera krem for jeg er så sykt tørr i ansiktet i tillegg, og da har ikke spenol hjulpet.. jaja.. er vel bare tegn på at alt er som det skal.. bare litt dum måte å vise det på =P
DaisyLove Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har samme problemet som dere, kjempe uren og fet hud. Ikke serlig pent. Pga fet hud får jeg også inmarifort fett hår, aner ikke hvor mange ganger jeg har byttet shampo, fant en med te tre og den ser ut til å hjelpe.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 fettete og uren hud, fett hår.. Skikkelig lekker med andre ord! I dag kjøpte jeg meg "skikkelig" ansiktsrens + skrubb til de fæle nuppete overarmene mine.. Kanskje det blir litt bedre av å gjøre dette hver dag.. Vann og clerasil har iallefall ikke helt den ønskede effekten
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg også har fått dette:( Både i ansikt, på bryst og på rumpe!! Værst med ansiktet da det synes så godt...Har også en del utslett pga veldig sensitiv hud. Jeg har begynt å gå til hudpleie og har investert i produkter anbefalt av hudterapeuten. I tillegg har jeg byttet ut sminken med mineral sminke (kun fundation). Dette har hjulpet masse! For fett håt kan jeg anbefale Redken, en hvit flaske som heter hår creme tror jeg...Kjøpes denne på Blivakker.no er den i tillegg ikke så alt for dyr:)
babylykke2 Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har også uren hud, sliti litt med det før jeg ble gravid også. Gå på apoteket og kjøp en ansikts krem som heter Basiron, den er kjempe fin . .Og den vil ikke berøre fosteret, står i vedlegget(reseptfri). En trenger ikke bruke mye av den heller, bare ta rett på kvisa. Den koster ca 100 kroner og er ganske drøy . .
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Takk for tipset =) Da har jeg handlet shampoo og en kur =) Betaler jo dobbelt så mye i salongene!
mammapusen Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Gå til lege å få resept på "Skinoren" og "Dalacin". Skader ikke babyen fordi det er lokalbehandling. Har hvertfall hjulpet meg veldig!!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 Eg bruker Dalacin, å gjor det før eg ble gravid også, anbefaler den eg og nå får eg ikke kviser uten at eg spiser masse snob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå