Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 og fikk meg en gladmelding Her var det bare å PØSE på med soldater f.o.m fredag og hele helgen sa han Man kunne så godt se egget mitt ligg der klar til å bli sluppet...helt merkelig å se.... Så nå har vi kozzzzzt oss masse i senga og satser på at vårt lille mirakel blir unnfanget :) Den andre gladmeldingen jeg fikk var at jeg IKKE HAR PCOS :) Han var i tviiiil sist jeg var hos han for ca 2 år siden, men han kunne klart avkrefte det nå. ÅÅåå jeg er så glad:) Andre som har blitt gravide etter de har fått en slik beskjed fra gynekolog etter UL? Ååååå, jeg lengter sånn etter å gå rundt med babymage....den må bare komme snart!! Klem fra spireklar
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hei Spireklar! Har du gått på p-piller siden du var 16 år helt til august i år? Sammenhengende? Gratulerer med gladmeldingen!! Håper egget og soldatene blir forelska ;-)
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hoho på do pfeew (trist med møkkamensen din....trøsteklems) Gått på p-piller siden jeg var 16 ja, men ikke sammenhengende.... Siste 2 årene har jeg sluttet og hatt opphold på ca 6 mnd, og så begynt litt igjen......
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Hoho Spireklar! Må joine Oslotråden igjen ;-) Går det bra med strikkingen? Har du vært hos ordentlig gyn, eller fastlege? Jeg lurer på om jeg skulle spurt legen min om en henvisning til gyn for å få tatt innvendig ul, se på eggstokker, sjekke eggløsning osv. Har bare prøvd i 6 mnd..men blir litt utålmodig siden vi treffer el hver gang, og likevel blir det ingen spire..
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg joiner dere vet du... men prøver å ikke være så mye innpå her...blir litt gal av det... Var hos Spesialist i gynekologi og fødselshjelp i går ja, han . er kjempedyktig. Han holder til på Spesialistsenteret i Stensbergsgaten 12 A. Du trenger henvisning for å komme dit.. Jeg syns det er betryggende å gå til gyn med jevne mellomrom, sjekke at alt er som det skal være Du får ta deg en tur du også vet du.....men de sier jo at du ikke behøver å oppsøke gyn før etter man har prøvd 1 år....men har jeg vært deg ville jeg dratt snart....man blir jo litt roligere bare å vite at alt er ok Jeg syns jeg kjent egget slapp for ca 1 time siden....så får håpe det blander seg godt med de tungt bevepnede soldatene som svømmer villt inni der (hvis de kan svømme da....det vet man jo aldri.....) Hehe.... Ha en fiiiin kveld. Vi skal til et vennepar å spise god mat og drikke litt god viiiin...mmmm Klems
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Må prøve å kutte ned på bim jeg også.. Man blir litt avhengig.. Kutter nok ned en del når vi får valpen vår.. Spesialist ja.. Har dere prøvd lenge eller? Jeg husker ikke helt.. Hvor mye koster en grundig undersøkelse? Ja, legen min har sagt at man ikke oppsøker gyn før det har gått 1 år..men, så kommer ventetiden osv osv... Kan like så godt sette i gang snart..i hvert fall når vi vet ganske sikkert at vi treffer el.. Kanskje det bare er en liten "bagatell" som gjør at vi ikke får noen baby.. Og som du sier..hvis alt er ok, så kan vi jo bare fortsette prøvingen.. Skal prøve å få sambo til å levere inn sædprøve også.. :-S Kos dere masse ikveld!!! :-) Vi snakkes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå