Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 hvor mye kanel skal man ta? nå har jeg tatt to teskjeer som jeg skylte ned med vann. ble litt bekymra for at det kanskje er skadelig med så mye? håper ikke det...hehe....men nå har jeg iallefall gjort mitt...håper det virker...
blid og fornøyd! Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 tror faktisk det skal være 2 spisekjeer i varm melk. Jeg prøvde det sist jeg var gravid og på overtid, litt desperat:D Men det smakte bare pyton og hjalp ingenting. Tok nemlig vanlig "drysse" kanel, sånn på boks, det er hvist feil kanel (uekte kanel). Hel kanel som selges på pose, sånn billig hindu på vanlig butikk, er ekte kanel, det hvist denne som skal brukes, bare knuse den først:) Men husker jeg leste et sted at mye kanel kunne være skadelig, men da var det snakk om de som tok en teskje hver dag i flere år for å kontrollere blodsukker e.l.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 å søren...så vondt til ingen nytte da:( hehe men det derre melk og smør trikset da? hvordan var det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå