Gå til innhold

Hvor mange her puler selvom dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mensen nå, men er no' inn i helvette kåt. Er det skikkelig ekkelt om jeg drar med meg typen inn i dusjen å ber han knulle meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i dusjen går det greit! Kos deg. Mannen din kommer tl å elske det.

Skrevet

du er vel ikke den samme personen som la ut innlegge om "date men har mensen eller noe"?

HEHE

Pule når man har mensen syns jeg er ekkelt. Ja det syns jeg. usj.

Skrevet

Pul ivei, ser ikke noe problem her :) Kos deg.

Skrevet

Vi gjør det innimellom, typen min er kavere enn meg, er derfor vanskelig å knulle i dusjen, vi gjør det derfor i senga, og går rett i dusjen etterpå

Skrevet

Vi pleier å ta en runde eller to i dusjen når jeg har mensen.Blir jo ikke like ofte sex da som ellers da:( Men dusjen funker helt fint syns jeg. Syns også det er enklest å bruke tampong for da blir det også mindre søl enn ved bind. Syns det hadde vært litt ekkelt om det rant rosa vann i dusjen..

Skrevet

Klart det! Gjør det både utenfor dusjen og i vi;-) hea hea.

Skrevet

haha. Ja klart... såklart ikke? Lar blodet splæshe overalt:-)

Skrevet

ha ha ha

ofte så er vi kvinner oftere å meir kåte når me har mensen, da er hormonane på topp

me knullar når jeg har mensen ikke ofte men da er det ikke så trangt for gubben å da holder han lengre, han sier det ikke gjør noe om jeg blør, bare ikke den 1 dagen da blør jeg mest men ellers

mm deilig

Skrevet

Har sex mens jeg har mensen ja!! Er ekstra kåt akkurat i den perioden. Bare vasker meg nedentil før sex og vi merker aldri til noe blod under sex, bare etter sex.

Han har null problem med sex mens jeg har mensen. Bare at jeg må si ifra så han ikke prøver å slikke meg!!

Skrevet

Gjør det :-). Her er mensen ingen hindring. Men jeg har kjøpt natur tamponger (sånne svamper). Greie å bruke når jeg blør som verst. Ellers så er bare å ha et håndkle eller papir i nærheten. Og gå i dusjen etterpå som en avslutning.

Skrevet

Har dere tampong i MENS dere puler? Skjønner ikke helt her.. Går det ann da??

Skrevet

I mitt tilfelle er det natursvamp, myk og god. Gjør bare at man blir litt grunnere. Og det verste blodsølet uteblir. Og så vasker jeg den etter bruk.

Skrevet

Jepp. Vi puler.

Voksne menn vet at kvinner menstruerer, og blir ikke satt ut av mensen.

Skrevet

Haha nei såklart ikke! Mente bare at jeg synes det er best å bruke tampong før vi puler, for den suger jo på en måte opp det som er av blod inni der. Bind så renner det ut og blir mer klin og søl synes jeg. Tar selvfølgelig ut tampongen først, vil jo ikke risikere at den forsvinner oppi der..

Skrevet

Hi her!

We did it! Jeg dusja meg opp i musa først, la et håndkle på senga, han tok på seg kondomen - og vips, så var vi i gang! Og selvom det bare tre dager siden sist vi hadde sex, så fy faaader som jeg savnet det!

Det kom ikke noe blod heller, så dette gjentar vi nok ja hihihi! :o)

Det skal sies at vi er ganske "nye" sammen, og jeg har ikke vært i noe seriøst på, tjaaa, fem år. Så jeg måtte bare spørre! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...