M&K+Påsan <3 Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Er det noen av dere jenter / eller mennene deres som er intr i drifting? vi er næmlig. Vi prøver å bygge dette opp slik at det skal få mer og mer oppmerksomhet i Norge, at det blir mer banekjøring. Jeg har skrevet mail til ordførere osv, å fått masse bra tilbakemelding Nå skal jeg lage en presentasjon til eventuelle sponsorere. Det jeg vil høre med dere om, er hvordan jeg burde gjøre dette. Hefte jeg skal lage er om broren min som skal begynne å drifte profesjonelt nå. Har har bygd en bil selv, å fått en sendt fra japan. Det jeg lurte på å ha med er : - Fakta om gutten - Hva er drifting - Hva er powerdrift - ( dette er det han skal kjøre) - Fakta om bil nr 1 + Bilder fra oppussinga og drifitng - Fakta om bil nr 2 + Bilder - Hvorfor sponse - Ville hvert veldig fint med tilbakemelding om noen er intressert
M&K+Påsan <3 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Bilkjøring. Visst du søker på google.no finner du masse
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Leste litt. Det høres ut spennende ut, men det er vel veldig dyrt å holde på med vil jeg tro?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Har ikke noen tips, men vil bare si at jeg liker at jenter også interesserer seg for biler og kjøring. Stå på!!
M&K+Påsan <3 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, å det er nettopp derfor vi er ute etter sponsor. For det meste går det jo i dekk da, så det er vel disse kjedene vi er mest ute etter. Men hvor dyrt det er, kommer ann på hvor dyrt du vil gjøre det. Får han her som skal kjøre profft - Kjenner man det godt i lommeboka. Men får folk som kjører for gøy, kan man hive seg på en bane men en gammel volvo 240 liksom
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Det hadde vel egentlig vært genialt for meg å starte med noe sånt for å kurere bilskrekken min (jeg føler meg aldri helt tilpass bak et ratt). Skjønner at man svir av en del dekk hvis man er aktiv, ja. Håper broren din finner en bra sponsor så han får drevet proft!
M&K+Påsan <3 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2008 Takk skal du ha Må ta en tur på en bane, så får du sikkert hvertfall sittet på
M&K+Påsan <3 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2008 Takk skal du ha - Det er kjempe moro
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 Hmm, det var ikke dumt. Det skal jeg huske på å gjøre en gang!
M&K+Påsan <3 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2008 Hvor i landet befinner du deg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå