Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er begynt

å bli skikkelig lei av å gå gravid allerede jeg!! Føler meg litt utakknemlig, men sånn er det bare. Savner litt "meg sjøl" på en måte. Enda det er noen uker igjen..Regner med det blir KS så da blir vel terminen kanskje litt før.

Noen flere som ahr det litt sånn for tia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:o))

Jeg må vel ærlig innrømme at jeg føler det samme. Er 33+5 og allerede lei. Jeg er i mitt tredje svangerskap og de andre gangene har jeg synes det har vært fantastisk. Nå gleder jeg meg til å kunne bøye meg uten å tenke over hver bevegelse, sitte på gulvet med jentene mine, få igjen kroppen min og ikke minst energien. Kjenner jeg blir mer og mer utålmodig, samtidig som noe inne i meg sier at jeg skal nyte den siste tiden. Det er jo roligere her når han fortsatt er inne i meg, MEN jeg gleder meg sånn til å bli ferdig.

Når har du termin?

Vi får holde sammen den siste tiden, masse lykke til flora9!!

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare meg:-) Synes jeg hører bare om folk som synes det er helt fantastisk å gå gravid og er friske og raske hele tia..

Har termin 2 des.Skal på KS-samtale med lege til tirsdag, har fødselsangst fra forrige gang som er snart 6 år siden..Da tok det over to døgn før babyen kom til verden med hastekeisersnitt. Men, klart jeg må jo si at jeg gleder meg forferdelig til å få et barn til! Har en som gleder seg veldig til å bli storebror:-)

Masse lykke til med deg også!

Skrevet

Jeg har termin 3. desember, så da har vi nesten likt. Jeg brukte også to døgn på å få ut min første, men det gikk til slutt. Måtte ikke ta keisersnitt, så skjønner du gruer deg til den biten. Min nr to gikk på fire timer, så det gikk fort. Begge jentene mine gleder seg stort til å bli storesøstere. Var ikke helt planlagt denne gangen, men kjempe gøy allikevel. Skal forresten få gutt denne gangen.

Masse lykke til på tirsdag, det ordner seg helt sikkert. Jeg skal på 3d ul på mandag og gleder meg til det. Nå er det bare noen dager til vi kan kalle oss høygravide, så dagene går sakte men sikkert den rette veien.

Kos og lem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...