Gå til innhold

Ang vognposer

Fruktjuice-og-vann-lensmann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en å anbefale som ikke er av den dyreste sorten? Jeg lurer på hvor lenge man bruker de, hvor store de må være (bør de være av den typen som kan "bygges ut") og om det er best med lammeskinn inni eller bare hel pose?

Hmmm synes det er litt i meste laget å velge i så det hadde vært greit med litt tips. Har egentlig en arvepose som er 50 år gammel, lammeskinnspose. Det hadde vært greit, men den kan ikke renses og da er det ikke greit. De mente den ikke tålte rens...da frister det ikke å bruke den :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har Kaiser Iglu Thermo Fleece vognpose forresten? Den så fin ut, men er kanskje ikke varm nok?

Skrevet

Har en pose fra Kaiser som vi brukte ifjor.

Den har fleece inni, og er 105 cm lang. Den var varm nok i hele fjor vinter. På de kaldeste dagene hadde hun ullundertøy og strikkeklær på seg.

Skrevet

Hvorfor kan ikke arveposen din renses? Jeg har akkurat levert en 45 år gammel skinnpose til rens, ikke noe problem det.

Skrevet

Svigermor har sett litt på den, hun mener den ikke kommer til å tåle det. og siden det er hennes så må jeg vel høre på det. men uten rens vil jeg ikke bruke den :( den er sydd sammen av flere lapper så det er sikkert noe i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...