Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har en tendens til å henge meg opp i dårlige dager, og klage og syte. Men i dag har jeg lyst til å fortelle om en god dag. Sov ganske godt i natt. Var våken de 3-4 obligatoriske turene opp på do, men jeg sovnet godt igjen hver gang. Våkna så sendt som fem på ti. Litt sent etter min mening, men for en gang skyld var jeg skikkelig uthvilt. Jeg hadde en del å ordne i byen i dag, så siden jeg har blitt billøs, så ble det buss. Solen skinte og varmet godt mens jeg venta på bussen. Sjåføren av bussenn var en grei mann. De fleste sjåfører har det så travelt med å komme videre at de kjører før folk rekker å sette seg, og man bare vakler mot nærmeste sete. Men denne sjåføren ventet til jeg hadde satt meg godt til rette før han kjørte. I byen var det en sånn dag at hver lyskryss jeg kom til, skiftet til grønt. Alle jeg møtte i butikker og sånt var blide og trivelige. Da jeg skulle hjem, sjekka jeg busstidene. Jeg hadde 7-8 minutter til bussen gikk, men jeg måtte inn på matvarebutikken. Lørdag er det ofte køer. En rask runde og jeg fikk med meg de få tingene jeg trengte. Det var ingen kø ved kassa. Ute av butikken ble det akkurat grønt lys i lyskrysset igjen, og jeg kunne skyndte meg de 50 metrene til bussen som sto der. Hadde akkurat satt meg, så startet sjåføren bussen. Alt har gått på skinner så langt i dag. Og siden jeg er i så godt humør, har jeg lyst til å gi alle som leser dette et kjempesmil, og håper dere har en fin dag, alle sammen!!
Tweak Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Så kjekt med et slikt koselig innlegg! :-) Dagen i dag har vært fin her også, våknet godt uthvilt uten å ha fått hodepine fra å ha sovet lenge. I helgen har vi vekkerklokke med pels (sulten pus som koser med oss til vi våkner) og det var like kos i dag. Måtte på kjøpesenteret og hente dåpsgaven til nevøen vår til i morgen, og alt har egentlig gått slag i slag. Skal til svigermor og spise taco og så skal vi på fest i kveld. Første fest etter at jeg ble gravid, he he. Har vært forkjølet hele uka, men til tross for det så føler jeg meg ikke så værst i dag likevel. Alt i alt, så har jeg ingenting spesielt å klage over, heller ikke med graviditeten. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå