Gå til innhold

Vogn med vendbart håndtak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva vogner har håndtak som du kan vende, og slik variere kjøreretninga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert flere og velge i,men vi kjøpte Brio Happy nå til poden i magen,og den har det..

Skrevet

Teutonia Mistral har vendbart håndtak. Etter å ha brukt denne vogna til førstemann har jeg funnet ut at vendbart håndtak er et must!

Spesielt når baby nærmer seg året og skal sitte i sportsdelen. Barnet kan sitte og se framover når han/hun er på tur og så snur man håndtaket når barnet sovner slik at man hele tiden ser ansiktet.

Når barnet er baby har man jo vognen og babyens ansikt vendt mot seg, men kan snu håndtaket når man triller slik at sola skinner inni vogna.

Har denne Mistral selv og er veldig fornøyd. Den er liten og lett, passer godt for meg som er 1, 60 høy. Passer nok ikke om du er 1, 80, da bør du ha en høyere vogn, slik at barnet kommer nærmere deg.

Kunne ønsket meg håndbrems på den, det er den eneste ulempen jeg kommer på. :-)

Skrevet

Simo har vendbart håndtak, jeg er kjempeglad for det. Myyye brukt :o)

Skrevet

Vi kan snu både bagdelen og sportsvogndelen på vår trehjuling - men pga at den har nettopp det - 3 hjul, så er det ikke håndtaket som kan snus. Jeg liker trehjulinger best, så syns det var et fint kompromiss :o) Hartan Skater XL duo har vi, KJEMPEFORNØYD!!

Skrevet

Bugaboo har det, og det er en fantastisk vogn!

Skrevet

Vi har vendbart håndtak på vår Emmaljunga Edge, men har ikke fått tatt i bruk sportsvogndelen og prøvd det ut i praksis enda. Vognen vi hadde til førstemann hadde ikke slik funksjon, og det ble tungvint å ta ut ungen for å snu sittedelen etter vind og vær...

Skrevet

Jeg har Teutonia Prestige med vendbart styre. Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Emmaljungs City cerox 360 har vendbart håndtak. Vi har den og er fornøyd med alt utenom håndbremsesystemet.

Skrevet

Har også cerox 360, og synes ikke det vendvare håndtaket har noe funksjon på den siden vognen blir et mareritt og trille hvis man har de største hjulene fremst. I tillegg er den et forferdelig å kjøre i snø. (Men kjempegod, bedre enn mange trehjulinger, på godt føre)

Skrevet

På bugabooen kan du også vende bagen/setet, så du kan velge om du viv ha store hjul foran eller bak. Veldig enkelt og praktisk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...