Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Er snart 7 mnd siden jeg fødte, men ingen tegn på at den kommer tilbake enda.. ammer kun litt om natta, gjort det siden han var 5 mnd.. har ikke fullammet siden han var 3 mnd...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 en vennine av meg er sluttet å amme for en god stund siden og det var bare om morgenen, det er vel 17 mnd siden fødsel, og ikke fått mensen igjen...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Helt normalt. Du kan bli gravid selv om du ikke har fått tilbake mensen. Så hvis du ikke vil ha flere med en gang må du ikke stole blindt på det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 det er snart 7 mnd siden jeg fødte også, men har ikke fått mensen...(fullammet til 6 mnd. og ammer fortsatt like mye)...sluttet med p-pillen for noen dager/uker (?) siden for at det skal normalisere seg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Det som er litt rart er at jeg fikk mensen allerede etter 6 uker forrige gang (dette er mitt andre barn), så trodde jo det skulle bli slik nå også.. Men men, når jeg får mensen klager jeg vel over det også HI
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Var mye verre å få det etter 6 uker da, var jo nettopp ferdig med den renselsen...!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg fikk ikke mensen tilbake før etter 10mnd etter fødselen. Sluttet og amme etter 9mnd. Ammet bare morgen og kveld fra ca 7mnd. Gikk også på cerazett. Sluttet med de etter ca 9mnd. Begynte ikke på noe nye etter det. Så for meg tok det 10mnd før mensen dukket opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå