Gå til innhold

normalt? (1.gangs og usikker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjendt spark i magen siden ca uke 16.. etter uke 18 har det vært regelmessig, og jeg har kjendt det mange ganger pr.dag:)

men de 2 siste dagene har jeg kjendt det veldig dårlig:/ idag har jeg ikke merket noe som helst:/ er dette vanlig? eller er det sånn at man skal kjenne det hver dag,med skikkelige "dunk"?:)

ble litt bekymret.. føler at jordmora er veldig vanskelig og prate med,og jeg får liksom ikke svar når jeg spørr..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok sikkert normalt å kjenne det i uke 16, tror det er veldig individuelt. Eg har kjent bevegelser siden uke 13, er nå i uke 14 og kjenner noe nesten hver dag. Er også 1.gangs fødende jeg også og etter det eg har lest flere plasser er det ikke vanlig kjenne liv før rundt uke 16-18 ved første gang. Men at en ikke skal bekymre seg om en ikke kjenner noe hver dag før i uke 25. Mener det var slik. Er ikke sikkert dette hjalp så mye men er no ett bidrag:)

Skrevet

åja:) tusen takk for svar:D

er i uke 21 jeg da, så da er det jo 1 måned til jeg skal begynnde og kjenne det hver dag:)

ble litt mer betrygget nå:D

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har kjent spark helt tydelig i mange uker allerede. Skjønner veldig godt at du blir bekymra, det ble jeg selv en kveld jeg absolutt ikke kjente et eneste livstegn. Men jeg har lest at det ikke er meningen at man skal kjenne så mye før etter uke 25 eller var det 28 eller hva det nå var.. så jeg venta - og dagen etter var det fullt liv og røre igjen.. :) Så det er nok bare minien din som har litt stille perioder, for de er enda såpass små at man ikke skal kjenne hele tiden.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...