Fjuolla Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Finner ikke listen over hva man trenger med seg i føde bagen, er det noen her som har en liste å gi meg?: )
Nagilimia Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Vet at mange kommenterer at listen er lang, men den er like lang som de fleste andre, men er ramset opp nedover. Heller litt for mye en for lite er min filosofi Diverse: Helsekortet Ønskebrev Telefon m/lader Videokamera Fotoapparat Bok/annet lesestoff Pen og bok m/ telefonliste Til meg: 2 stk ammebh ammeinnlegg purelankrem til brystvortene (noen får ikke nok på sykehuset) libress goodnight 2 stk mørke bukser 2 stk singlet genser med glidelås 3 store mørke truser varme sokker (noen fryser på føttene under fødselen) slippers (kjekt å ha på i dusjen) toalettsaker (sminke, sjampo, tannbørst, tannkrem, hårstrikker/pannebånd, børste, deodorant mykt do papir) noe å spise, drikke (druesukker tabeletter, vannflaske) småpenger et stort håndkle, i mørk farge (sykehuset har litt vel små) Klær til sambo t-shorte sokker bokser Til baby, 2/3 sett: (blir nok tatt noen bilder og stas med eget tøy da) body bukse tykk dress sokker luer votter smokk bamse helseteppe og lammeullskinnet (som jeg har sovet med)
Fjuolla Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Tuusen takk:)listen er herved notert ned;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå