Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Vesla på 8 mnd rulla ut av senga vår i dag og slo hodet i gulvet. Gråt veldig etterpå. Roet seg etter hvert, men små survet litt innimellom. Sovnet ved puppen, noe hun sjelden gjør... men hun var trøtt fra før og det var tid for lur. Burde jeg ringt lgevakta??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 om du føler deg mere trygg på en tlf til di så gjør du det jeg ville nok tatt en tlf, for i mine øyne er det bedre og ta en tlf for mye enn en for lite
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hvis hun har pådratt seg hjernerystelse så skal hun helst ikke sove med en gang, eller være under observasjon ihvertfall. Jeg hadde dratt på legevakta.. Håper det gikk bra!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Huff, har ikke ringt legevakta og hun sover enda. Men har vært inne hos henne mange ganger da...
Gjest -<<- Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, du burde ringe legevakta. Ikke fordi det er så sannsynlig at hun har tatt skade av det, men det er likevel en vurdering de gjør bedre enn deg.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hei. vekk henne og får du kontakt og hun ikke har kastet opp så har hun ikke fått hjernerystelse. Uff,jeg vet hvordan du har det nå,min sønn falt ut av senga 2 ganger når han var ca 8 mnd,så du er ikke alene om og oppleve dette. Uhell kan skje alle og snart så kommer hun til å dette og slå seg endel. (når hun begynner å reise seg og når hun begynner og gå) De små de tåler en trøkk i ny og ned ,de er mye mere robuste enn vi tror noen ganger.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Hun kan ha fått hjernerystelse selv om hun virker våken og ikke har kastet opp. Som sagt over her er det en vurdering som legevakten kan gjøre bedre. Symptomer kan faktisk komme flere timer/dager etter på så det kan allikever være greit å få litt info om hva du skal være oppmerksom på.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Har vært på legevakta nå. Legen var ikke noe bekymret. Kunne ha fått en liten hjernerystelse, så vi skulle vekke henne en gang i løpet av natta. Tror ikke jeg får sove så veldig godt i natt....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Off det er forferdelig!Har skjedd her også:=(en gang ned fra sengen min og engang fra vogna:=(Gikk heldigvis bra da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå