Gå til innhold

hei alle sammen...:D

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei noen av dere har vært her så lenge at dere sikkert vet hvem jeg er å mange er nye:)

jeg slet i 35 pp med 3 sa og 1 ma for å få til gutten vår som endelig kom 12 august i år:) dette kan du lese mer om på www.grysom.piczo.com

nå har vi fått klarsignal av gyn til å begynne på nr 2 så nå er jeg veldig spendt på hvordan det går...ser frem til å følge gamle travere å nye nick her inne i tiden fremover :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med lillegutt :)

Lykke til med nr 2, krysser fingrene for at det ikke tar så lang tid :)

Skrevet

gratulerer med gutten;-)

jeg er i 2 pp etter en SA( uke 12), og har et barn på 3 år fra før.

håper du får et kort opphold her inne, og at det ikke opptstår noen problemer på veien.

lykke til;-)

Skrevet

Hei!:) Så utroolig spennende!!! Håper og tror at spira sitter fort for dere denne gangen. Synes ikke det er lenge siden du var her inne jeg, og nå har du en baby på 3 mnd! Utrolig hvordan tiden flyr. Krysser alt jeg har for at du slipper en like lang prosess som sist. Kanskje du har en liten bror eller søster til Knut-Elias i magen allerede til jul. Masse lykke til!!:)

Klem

Skrevet

Oi, såpass fort ja:) Hehe! Håpe det ikke tar så lang tid denne gangen da:) Lykke til!

Skrevet

Hei!

Gratulerer med gutten din!

Har hørt om deg, det er vel du som er opphavet til grysoms coctail da tenker jeg:)

Lykke til, håper det ikke tar like mange pp denne gangen.

Skrevet

blirjegsnartmamma*11mnd*

tusn takk:) vi får krysse det vi krysse kan for hverandre:D

Skrevet

Diamanda Galas

uff det var trist å høre.. hadde selv en ma i uke 12 så jeg vet hvordan d føles.. man tror endelig at man er trygg å så skjer d.. stor trøste klem til deg ...

takk for lykke ønskningen:)

Skrevet

*dreamer* 24pp

hei snuppa.. åhh som jeg håper at du bytter forum før meg.. for det fortjener du virkelig <3

åsså håper jeg at din sambo snart sjekker seg sånn at dere får skikkelige svar..

vi får krysse alt utenom beina for hverandre å håpe at det blir spire på oss begge snart:D

Skrevet

*Silje*spiresnart*31pp

tusn takk:) men jeh håper virkelig at spiren sitter for dere snart altså.. skjønner kjempe godt hvor fortvilet man blir når d tar sånn tid.. uff men du skal se at høst rommantikken gjør sitt :)

masse lykke til <3

Skrevet

Marihøna86 - 3pp

hei ja det er nok d ja:P var så heldig at jeg fikk den av en ernæringsfysiolog:)

den hjalp meg veldig så nå skal jeg starte med den igjenn:)

tusn takk å masse lykke til , til deg også:)

Skrevet

Takk for det:) Det var koselig å håpe! Skulle hatt TR igår, men ikke kommet enda.. Men tørr ikke teste for blir alltid like skuffet om den er negativ! Så får bare vente å se:)

Klem

Skrevet

Åhh, tuusen takk!!:) Håper mest av alt at vi kommer inn på samme terminforum, det hadde vært så utrolig koselig!<3 Ja jeg synes det er på tide at sambo sjekker seg, og det ser ut til at han går med på det på nyåret;)

Vi får krysse alt uteom beina for at det blir spire på oss begge snart ja, hehe. Hvordan går det med Knut-Elias?:)

Skrevet

Hei Grysom!!!

:)

Så gøy å se deg her igjen da :)

Jeg henger nå fortsatt her jeg.hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...