blond Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Velkommen hit, koselig at du stikker innom en tur i dag! Håper du finner noe interessant hos oss.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jepp. Takk-takk :-) Titter innom for første gang. Har ei jente på 3,5 mnd jeg da :-) Enn du?
blond Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Det var koselig! Jeg har en gutt på 3,5 år og en gutt på 6 år, skolegutt i år. Jeg er mest her, men titter innon dib i blant.
pia*fødeklar* Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 heia er også på besøk over..har en gutt på 2 1/2 år så er ikke så lenge til jeg er over hos dere dere styrer med i dag da jenter ?
blond Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg venter på at mannen skal komme hjem og vi skal ha kjærestekveld, men orker ikke gjøre noe særlig så jeg blir her foreløpig og prøver å lage litt liv. Er barnefri i dag. Velkommen til deg!
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har vært ute å trilla i regnet :-P Også kom stesønnen min på 8 år og skal ligge over (pappan er på offshore-jobb og mora skal i bursdag). Ellers så skal vi til mamma og pappa en tur. Kattene mine bor der midlertidig, og de skal jeg gi en markkur nå....huff. Må også stikke å handle lørdagsgodt til gutten :-) Dere da?
blond Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2008 Lørdagsgodt bare til gutten? Hva med deg selv?
pia*fødeklar* Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 nå venter jeg på at samboeren min og gutten skal komme hjem fra butikken , så skal vi en tur i skogen. er så heldig å ha den rett bak huset omtrent senere blir det kaffe hos foreldrene mine, bursdagsfeiring. og alenetid for meg i kveld når guttungen sover samboeren skal ut i kveld. gleder meg til litt til alene ja
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Å søren, hehe.....må vel ha litt selv også ;-P Glemmer helt meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå