Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Nærmer seg bursdag og jul og familie begynner å mase etter gaveønsker:o)
blond Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Han er veldig glad i å bygge med Duploklossene sine, men liker det meste. Treåringene er vel de enkleste å kjøpe til, tror jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Storesøster liker å leke med biler, kjøkken, dukker, bøker, leke mobil, kaffetrakter, støvsuger ol.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Akkurat nå pærler hun mye. Liker også å male. Dukker og dukkevogna er flittig i bruk, men det har vel de fleste 3 åringer. Vet ikke jeg heller hva jeg skal ønske til henne hverken til bursdag eller jul.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Her er det biler, traktorer med utstyr, dyr - generelt gårdsting som er populært. Også må vi ikke glemme kaptein Sabeltann. ) Tegne er kjempe kjekt, samme med det å male.
Mille** Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hun er glad i å tegne, pusle, perle, leke med kjøkkentingene sine, dukka, fisherprice huset og bondegården....tja, det er vel det det går mest i om dagen. ) Jo, lese bøker er veldig populært for tiden. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå