lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg var for en stund siden å kjøpte servise på lekebutikken i plast, slikt med skål og fat. Jeg synes det er kjempekjekkt å bruke skål til lillemor enda når hun spiser fordi det blir mindre søl da. Men er det greit å gi det i gave til en 1 åring?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Ja det kan du vel gi. Det er gjerne snart tid for at den lille begynner å spise litt selv da, og da er det greit å ikke ha dyrt fint porselen på bordet.
Kulå Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Har gitt det i gave selv noen ganger, ble godt mottatt. Syns selv det var en fin ting å få til barna...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2008 Tenkte om det er for sent, om det er slikt man gir til fødsel, dåp el.l.
pia*fødeklar* Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Det synes jeg absolutt du kan gi gutten min fikk et sånt astrid lindgren sett med tallerken, bolle og kopp i plast til 1 års dagen sin og det er fortsatt i daglig bruk. han er nå 2 1/2 ! synes det var en kjempefin gave å få til han
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 OK. da gjør vi det;) Takk for svar. Har kjøpt 1 med spiderman.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2008 De ble forøvrig kjempeglad!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå