Gå til innhold

Vi med termin rundt 5 til 10nov..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv termin 7nov. vært artig å følgt me hverandre fram til "dagen" å over......

Har en gutt på 1år å 7månder fra før. Var engentlig ikkje planen at vi skulle ha 2 så tette. Ble gravid med Kobberspiral. Men babyen blir tatt i mot med åpne armer:) Var usikker i starten hvordan dette kom til å gå. Har en mann som jobber på havet. så er storz hele vinteren alene...

Men nå bare glder jeg mef til å få en "liten igjen i huset". guttn våre er blidt så stor i det siste:)

Hvem er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 9 november=)

blir min første da..så er ganske spent=)

Skrevet

Jeg har termin 9 november. :)

Jeg venter mitt første barn og gleder meg voldsomt! Nå håper jeg noe skjer snart da, jeg er trett, sliten og lei. Har slitt mye med kvalme og bekkenløsning i svangerskapet så jeg er glad jeg snart er i mål. :) Har hatt mye vondt i korsrygg og mage de siste dagene så jeg håper det er et tegn på at noe er på gang. :)

Skrevet

Denne kunne kanskje heller ligge på terminklubben?

Har termin 8.nov, venter nummer to, har en gutt på 2,5 fra før.

Skrevet

Siden overskriften er "rundt 5-10nov" og jeg har termin 4 og også ei fra før på 1 år og 7 mnd sniker jeg meg inn her : ) : ) Mannen min jobber i tillegg også på sjøen - men turnus 4 uker på og 4 uker av.Hans kulle egentlig ha kommet hjem dagen ettter termin men har vært heldig og fått permisjon så kommer hjem nå tidlig i uka som kommer : ) : ) Ellers har jeg i det siste følt formen min nesten er for god til å være så tett opptil termin - men i dag skranter bekkenet så angrer litt på at jeg har følt meg for god i det siste hehe : ) Så snart mannen er kommet hjem håper jeg på mer action fordi om jeg vet at det er vel optimistisk....Men han blir hjemme 6 uker og da hadde det vært supergenialt om babyen kunne blitt eldst mulig og formen min best mulig igjen før han drar igjen og jeg blir alene med de to i hele desember : )

Skrevet

Heisann:) Jeg venter mitt første barn 8 november! Formen min har vært veldig fin bortsett fra bekkenløsning fra 4 mnd. Men det er vel så absolutt verdt det;)

Gleder meg så mye nå at jeg ikke tenker på noe annet! Kiler i magen til tider:)... 3 uker igjen til terminen, men håper selfølgelig på at noe skjer før den tid.. Dumt å gå å håpe så mye, for med min flaks får jeg vel ikke lille jenta ut før 2 uker etter:/

Jaja vi får vente og vente;)

Ha en fin kveld alle sammen!

Skrevet

Klart du skal få være me Trulte, fødeklar: )

Skrevet

I dag har vi hatt grøt te middag:) Hadde masse kanel på:) spiste ananas til desser. I kveld blir d taco (stekt sort) og så ska vi prøve åss på sex etter oppskrifta på ammetåka. Prøvde det meste av kjærringråd sist. ingen ting hjelpet..

Mandag skal jeg på ultralyd (går på oppfølging pga lite mage mål på bayen, lite fostevann, og for mye veske rundt hjerte på babyen). Vet ikke kjønnet til tross for at vi har vært borti mot 10ganger.

Skrevet

Jeg har også termin 8.november.. Håper hun kommer før!

Skrevet

eneste jeg håper på er at jeg slipper å gå over termin...:)

hihihi

Skrevet

Hei:) Jeg har termin 9november, og venter en liten gutt.. Har en gutt på 14mnd fra før, var ikke planlagt å få to såå tette.. Men sånt skjer.. Nå gleder vi oss til å få lille gutt:)

Skrevet

hei,

Jeg har termin 6 nov. med gutt i magen. Har en jente fra før av.Hun har nettopp begynt på skolen. Gikk 11 dager over tiden med henne.

Er egentlig dritt lei nå, så håper det skjer noe snart.

Hilsen sørlandet

Skrevet

Heeey! :)

Jeg har også termin 7.nov, og har også en gutt på 1 år og 7mnd!

Hvilken dato har din bursdag? Så tidig at vi er "like" langt med begge HI! Vi hadde ikke plan om en nr 2 med det første vi heller, såg for oss at om 5 år vil det være fint med en til, men hehe- slik ble det ei. Men det gikk 2 dager så var jeg helt innstillt på å bli mamma igjen. Gleder oss! 8)

Skrevet

jeg har bursdag 12sept.:) Hvilken dato er sønn din født på?

Skrevet

har termin 8 november, og har en datter som blir 3 i desember

Skrevet

Hvor er planen at dere skal føde?

Skrevet

Har termin den 5.nov.Venter mitt andre barn,har en gutt på 3år.

Skal føde på Rikshospitalet

Skrevet

Har også termin 5. november og jeg skal også føde på rikshospitalet :-)

kom, lille baby, kom.....

har vært tålmodig til nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...