Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Bestevenninnen min fikk lappen i går =D Så hun og ei annen venninne tok kjøreturen til meg i går på dagtid. En god times kjøring.Grei vei, men mye svinger og helt mørkt om kvelden. Pluss at i går så nærmet gradene seg 0.. Hun hadde ikke vinterdekk.. De dro vel fra meg i 23 tiden i går. Jeg sendte henne en mld. i går å takket for en koselig kveld og spurte om turen hjem hadde gått greit. Fikk ikke svar.. Så sendte jeg henne en mld. i dag, men hun har ikke svart på den heller.. Hun har penger på kortet og hun pleier å svare. Hun skulle litt tidlig opp, så ejg vet hun ikke sover. Hun tar heller ikke tlf. når jeg ringer.. Jeg vet også at hun ikke har "droppet" meg, før noen foreslår det.. =) Hun andre jenta har jeg ikke nr. til, å finner det heller ikke.. Bare jeg som tenker litt for dramatisk? =S Jeg er jo redd det kan ha skjedd noe, samtidig som jeg egentlig ikke tror det da..
birrisj05.02.09 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Det har neppe skjedd noe i bilen.. hun har det sikkert bare travelt eller ikke gidder å svare akkurat nå.. Men hvis du ikke hører noe fra henne på ei stund til, så kan du jo prøve å ringe igjen..
Tweak Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Dersom det hadde skjedd noe som er så alvorlig at hun ikke kunne tatt telefonen fordi hun lå på sykehus, så hadde du garantert kunnet lest om det i avisen i dag, eller i allefall nettavisen for der du bor. Hvis du ikke leser noe der, så kan du ta det helt med ro. :-) Og tror du ikke at noen venner ville ha sagt det til deg dersom noe alvorlig hadde skjedd? Rykter spres jo veldig raskt? Jeg tror du bare er litt for bekymret i dag! Alt er sikkert helt ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå