Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Våkna i morges med en stoor blodflekk på lakenet... Blødningen avtok, men jeg ringte likevel legevakta. Der sjekka de fosterlyd, og sa det var vanlig med blødninger innimellom. Er i uke 21 nå. Fikk beskjed om å komme tilbake på mandag for ultralyd. Jeg blør ennå litt, er det andre som har opplved det samme? Er livredd for at det skal gå galt
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg skrev et innlegg lenger nede, er i uke 28 og blødde etter sex i går. I dag er det bare utflod med blodspor. Jeg ringte også føden men fikk beskjed om at det var vanlig med blødninger, nå kjenner jeg mye liv hele tiden da, men jeg hadde mange komplikasjoner sist gang jeg var gravid, og det er klart en blir redd. Har til nå hatt 5 blødninger i svangerskapet, sist før denne var i uke 17, men blir jo ikke vant til det... Rart at alle andre får komme inn til undersøkelse, det har jeg aldri fått(bor i Bergen), irriterende med så ulik praksis.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 var etter sex jeg og blødde, myyye blod!! Hvor blør det ifra??
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Slimhinnene eller hva det nå er, blir svake og man får lett sprekker eller rifter som blør. Ring lege for en prat hvis du er skikkelig redd, for man skal ikke stresse, men siden det er etter sex som du sier så er det nok en naturlig forklaring. Håper det går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå