Engodmagefølelse Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Venter gjester i kveld og alt som er klart er kyllingfilet.. Noen som har noen gode tips?
blirjegsnartmamma Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 hva med kyllingtapas? del kyllingfiletene i passe biter og mariner/krydre med forskjellige smaker.. server med grønnsaker i staver (gulerøtter, agurk, sukkererter) og et par typer dip Gjerne med baguett eller nan-brød ved siden av. Super god helgemat
Engodmagefølelse Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Det hørtes jo helt topp ut:) Tar gjerne imot flere forslag, men dette likte jeg veldig godt!!!
monabea Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 hmm, det var et lignende innlegg for ca en uke siden, og hun fikk masse gode svar. ville søkt på oppskrift eller kylling på søkefeltet oppe til venstre. merk av for BarnIMagen først!
Lillemus&mamma'n Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Filipinsk Kylllinggryte: Del en grillet kylling i biter brun 200 g sjampinjong i margarin Ha 2 ss grov sennep og 3 ss soyasaus i kjelen sammen med soppen knus to ss grønn pepper og ha i kjelen Ha ca 400 ml creme fraiche over soppen La det småkoke i ca 5 min Ha i kyllingbitene og la dem bli gjennomvarme Her kan selvsagt grillet kylling byttes ut med stekt kyllingfilet. Serveres med ris og gjerne baguetter til. Innmari god gryte , oppskriften er beregnet på 3-4 personer (som blir ordentlig mette), så det er bare å utvide etter hvor mange man blir.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Skjær opp kyllingfilene i biter og stek de i panna. Når de er ferdigstekte tar du de over i en kjele. Stek dere etter champingon (jeg elsker det så bare må ha maaaaassse) og litt rødløk. Når dette er ferdig blander du det med kyllingen i kjelen. Til fire stykker heller jeg deretter over en boks med crem fraiche og nesten et helt glass pesto. la de få et oppkok. Serveres med taglitelle (og brød om man ønsker). Nyyyydelig og kjapt og enkelt å lage!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå