Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Er i uke 18 og er plutselig ikke øm puppene lenger. Har vært veldig øm frem til nå, sinnsykt ubehaglig å ta av bh og å ligge på magen er et h....... etc. Men nå kjenner jeg ingenting? Er det vanlig?
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 det er ganske vanligt ja. det kommer og går=)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 takk for svar beg å bli veldig bekymret......
.:(HerQ):. Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Vær glad du, det er noe av det mest irriterende jeg har vært borti! Jeg er i uke 22 og har ikke gitt seg helt enda, har blitt veldig mye bedre men! Heldiggris:D
♥♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 her er det også veldig varierende hvor øm jeg er i puppene, og hvor mye stikninger jeg kjenner i magen fra dag til dag...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Er ikke øm lenger jeg heller..Eller litt da, men ikke veldig.. Har gått opp i bh størrelse da, ,så ser jo at ømheten hadde noe for seg annet enn å være vondt. Nå er jeg bare glad jeg kan stå opp av senga uten å grue meg til den vondten som kommer når tyngdekraften tar tak i puppene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå