Gå til innhold

lurer ennå på mangen ting ang el tester :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge er en el test positiv ? har lest at den er positiv 24-48 timer før el... men hvor lenge/mange dager er den positiv? jeg trodde jeg hadde el på tirsdag/onsdag for det føltes likt som de andre gangene jeg har trodd jeg har hatt el og da har det gått akkurat 14 til tr kom.. men el testene har vær negative hele veien.. begynte å teste på tirsdags kvell... kan jeg ha hatt el??? og er det nok og teste en gang til dagen eller bør man teste morgen og kvell??

håper det er noen erfarne testere som kan hjelpe meg litt:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil absolutt ikke kalle meg erfaren tester, men har prøvd litt i allefall.

Jeg har aldri fått positiv el-test, og jeg mener å ha testa meg når jeg har hatt el. Har lest at man bør ta test morning og kveld for å være på den sikre siden. Hos noen kan det visst være snakk om bare noen få timer man kan få utslag på test. De fleste har visst el på ettermiddagen (rundt kl. 16 leste jeg et sted, utrolig at de vet sånt?!) og derfor kan testene gi utslag bare på ettermiddagen. Det var etter jeg leste dette jeg stort sett har droppa å teste meg. Det blir for dyrt.

Jeg sjekker el-slim og stort sett går det greit.

Skrevet

takk for svar... jeg har aldir jagt merke til noe el slim men far bare se:)

Skrevet

Jeg får ikke så mye el sim at jeg vet når jeg har el, så jeg tester. bruker cb digital el test. den er bra får da får jeg et klart svar. slipper å tolke streker.

Tester en gang om dagen rundt da jeg trur jeg har el. får ppositiv test to dager på rad. den første dagen med negativ test etter det har egget allerede sluppet. det er de to dagene du får positiv test at du er mest fruktbar. synes dette er en grei måte å vite sikkert (den er visst 99 prosent sikker) når jeg har el og kan bli gravid.

Hm... var det noe annet du lurte på da? så skal jeg prøve å svare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...