Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Flere som er svimmel? Var svimmel i begynnelsen av svangerskapet, men det gikk over etter noen uker... Blodtrykket mitt er helt fint, men har ikke sjekka blodprosenten da... Er skikkelig vemmelig!
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Har vært svimmel i hele svangerskapet. Er 19.3 uker nå og fortsatt svimmel. Noen dager verre enn andre, men blodtrykk og jern er ok. Har lært meg å kjenne når det kommer så jeg får bøyd meg litt frem. Ikke noe farlig sier både lege og jm men ekkelt er det. Første tiden sank jeg sammen rett som det var :-) Er nå bare i 50 % jobb pg dette.
birrisj05.02.09 Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er også til tider svimmel, og tar jerntilskudd innimellom.. Men svimmelhet er helt normalt i svangerskap, og trenger ikke være at man direkte mangler noe. Det kan være så simpelt som at hvis man ligger mye på rygg, så får ikke hovedpulsåra nok gjennomstrømming av blod, så det da samles i føttene og ikke kommer seg videre.. det kan man bli svimmel av..
syngejente Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 jeg er også plaget med svimmel. Har besvimt 3 ganger . på ultralyden,en gang på natta når jeg skulle på do,og en gang holdt det på å skje i bassenget,men rakk dusjen,blei liggende der lenge. i kald dusj. Når jeg blir svimmel får jeg også hjertebank. Jeg har vært hos legen tatt mange prøver. jeg har lavt blodtrykk,,men god blodprosent. Har fått beskjed om å ta det med ro. Har måttet trappe ned på treninga og ikke stresse så mye som jeg gjorde. Er med på så mye .synger og spiller. For meg har det hjulpet å spise lite og ofte.Tåler ikke varme.tar ofte et glass kaldt vann når jeg kjenner meg svimmel.legger meg på siden ,ikke ligg på rygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå