Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør vi når babyen har kommet og vi + begge barna skal hjem fra f.eks. sykehuset med taxi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere ringer og bestiller taxi og sier i samme slengen at "vi har med to barn som er så og så gamle. De må få bilseter".

Da ordner det seg:-)

Skrevet

Ok, så bra! Takk! Så går det faktisk an å få taxi med to barneseter. Supert!

Skrevet

Ja, det mener jeg de må greie. Men jeg ville ringt og forhåndsbestilt taxi, tror jeg. Da greier de i alle fall å fikse det. De fleste taxier har i alle fall et sete i bilen.

Skrevet

Jeg måtte bestille taxi da je måtte til legen med minsten, Han måtte sitte i babysete enda. Spurte om de hadde godkjente seter, og ja da det hadde de SA de!

Da de kom så var dte ei sånn kjempegammelt sete i vanlig plastikk om ligner på sånn baljeplastikk, og det var ei fille opp, så var det en trepunktssele som festinga av reimene bare var myk plast og jeg klarte enkelt å rive de fra hverandre for det bare bøyde seg. Ikke fikk jeg festa det ordentlig heller. Så det setet var ikke noe vits å bruke. Så jeg satte han oppi det og festa det, men var egentlig ikke vits det heller. Men jeg måtte til legen så hadde ikke noe valg....men kan jo være at det er ordntlige seter andre steder. men puter har de som regel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...