Turtelduen Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hvordan få dem til å sende til Norge? Må jeg opprette en amerikansk postgreie først?
2blå og ?? i magen Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Det lurer jeg også på.. Var veldig mange fine sko der
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 De sender ikke til Norge, så da må du ta det via feks Jetcarrier. Anbefaler dog ikke det da kostnadene blir uhorvelig høye for shipping dersom du ikke kjøper veldig store kvanta.
Turtelduen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Har sjekket opp, og det er jo ikke så dyrt da... Har du ikke hast koster pakker under 70 kg ca 280. Sendes da med båt og Jetcarrier sender hver 14 dag med båt. Har du litt mer hast og pakka veier rundt 5 kg koster det 355kr. Men når de fleste skoene koster under 300 syns jeg ikke det er dyrt å få de perfekte skoene tilsendt til den prisen. Alle sko her i norge koster jo rundt 400 kr likevel... Ps, nå er jo dollaren veldig lav i tillegg. Og skoene er kjempe billige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå