Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg skal ifølge siste mens være 14+3 i dag, men i følge ul for 3 uker siden er jeg ca 12 uker på vei. Var hos legen i går og der kunne han ikke finne fosterlyden og mente jeg var for tynn.. Mente at jeg ikke skulle bekymre meg for mye siden det enda er tidlig, men kan ikke noe for det... Tankene og tårene er helt ute av kontroll.... Hadde noe blødning før ul for 3 uker siden, men da stod alt bra til med bitte lille junior.. Ååååååå, vet ikke hva jeg skal ta meg til! Vente på den ekstra ul`en på sykehuset kommer til å føles som en evigheeeet. Men vet at det er best å ta den der for å få god oppfølging om det skulle være null liv im meg... Noen gode jenter som kan muntre meg opp...??
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 det er sikkert ingenting galt=) eg var hos jm i uke 13 og hun kunne ikkje finne fosterlyd og sa at det var normalt og ikkje finne den så tidligt.
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hei føleler veldig med deg!!! I uke 17,5 kjente jeg hverken liv eller klarte å finne fosterlyden hos legen. Etter 30 min fikk hun inn noe som kunne høres ut som det, men veldig svakt. Jeg var kjempe redd men bestemte meg for å roe meg ned, og ved ul i uke 18,5 var alt i skjønneste orden. Morkaka lå på forsiden og var nok en av grunnene til at vi ikke klarte å høre hjertelyden siden nurket lå bak der å gjemte seg. I uke 14 nektet legen min å høre etter hjertelyden fordi hun mente det var alt for tidlig. Prøv å slappe av så godt du kan. Det er det beste for den lille inni der og for deg. Tror den har det bra jeg. Bare lurer deg litt kanskje.:-)) Ønsker at alt går bra med dere. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå